- Nabízíme klasický servis BOZP (včetně vstupního auditu aktuálního stavu BOZP u Vás, identifikace nebezpečí a rizik, plánů BOZP, zpracování či aktualizace registrů rizik, potřebných specifických a periodických školení, aktualizace Vaší dokumentace a prozovních směrnic, plánování a realizace namátkových kontrol, servis v případě výskytu incidentu na pracovišti).
- Dále nabízíme služby koordinátora BOZP na staveništi, dle § 15 zákona č. 309/2006 Sb. Vyhledáváme a monitorujeme rizika spojená s BOZP. Připravíme pravidelné informační zprávy z auditu “in-situ” a navrhneme opatření, která minimalizují ohrožení zdraví osob, včetně ohrožení Vašich dalších činností a hmotných aktiv (upozorníme na možná rizika třetích stran či na rizika ohrožení veřejnosti v blízkosti stavby).
- Fungujeme jako odborně způsobilý specialista BOZP, se zaměřením na plnění svěřených úkolů.
- Postaráme se o monitoring BOZP na pracoviši a spolu s Vámi se pokusíme snížit rizika pro vaše zaměstnance, dodavatele a ostatní účastníky stavby.
Proč si vybrat právě nás?
- Získáte komplexní servis od zkušených, multioborově vzdělaných odborníků, působících také v oblasti VaV a dalších firmách (ROVS, VŠB-TUO, apod.).
- Klademe důraz na individuální přístup ke klientům, aktuálně zejména na Moravě a ve Slezsku.
- Dodržujeme termíny.
Postup realizace služeb
- Kontaktování z Vaší strany. Vyplňte poptávkový formulář nebo napište e-mail s Vaší poptávkou, kontaktními údaji případně nám zavolejte. Také je možné objednat základní balíček služeb v našem e-shopu a dále se domluvit.
- Zpracování cenové nabídky. Společně domluvíme dle kontextu poptávky rozsah služeb a připravíme Vám cenovou nabídku.
- Objednávka / smlouva. Po ujasnění parametrů a termínu zakázky zašlete buď závaznou objednávku nebo uzavřeme smlouvu.
- Vlastní realizace služby. Dle termínů začneme s realizací zakázky.